Telecinco ha liderat el mes de febrer amb un 15,2% de mitjana. La cadena acumula 30 mesos consecutius de lideratge i ho fa, a més, marcant el seu millor febrer en sis anys. Per la seva part, i tot i que es queda amb la segona posició, Antena 3 (14,3%) puja set dècimes respecte al mes passat i aconsegueix la seva millor mitjana mensual des de novembre del 2015, com apunta l’informe de Dos30.
Telecinco, amb ‘La isla de las tentaciones’ com a aposta principal, lidera la franja del matí gràcies a ‘El programa de Ana Rosa’ i la tarda amb ‘Sálvame’. No obstant, tant la sobretaula com el ‘prime time’ són per a Antena 3, que sobretot en aquest tram despunta amb el trio d’asos ‘Pasapalabra’, ‘Antena 3 Noticias’ i ‘El Hormiguero’, que se sumen a l’èxit de sèries com ‘Mujer’ i ‘Mi hija’.
Quant a La 1, la pública anota mínim mensual amb un 8,6% de mitjana. El model d’emissió de les seves principals apostes (en l’‘access’), unit a la falta d’una aposta forta en el ‘prime time’ i baixos registres en gairebé totes les franges, han fet que la cadena caigui fins al seu pitjor mes de la història.
El rànquing al complet quedaria així: Telecinco (15,2%), Antena 3 (14,3%), La 1 (8,6%), autonòmiques (8,5%), temàtiques de pagament (8,5%), La Sexta (7%), Cuatro (5,1%), La 2 (2,9%) i autonòmiques privades (0,4%).
En elaboració.