Importants novetats respecte a les emissions de les competicions esportives que més tirada tenen. Movistar+ ha arribat a un acord amb DAZN per enfortir les seves respectives ofertes esportives, distribuint els seus continguts a través dels diferents canals de la plataforma espanyola.
Segons el comunicat de premsa, gràcies a aquest acord i després de la recent renovació dels drets per part de la companyia de Telefónica, DAZN adquireix en exclusiva l’explotació del mundial de F-1 a Espanya fins a l’any 2023 a través del nou canal DAZN F1, que estarà disponible per als clients de les dues plataformes a partir de l’1 de març.
D’altra banda, Movistar+ també recupera altres importants esdeveniments que va perdre en els últims anys com el mundial de MotoGP i l’EuroLeague de Bàsquet, la Premier League, la Copa del Rei i la CONMEBOL Libertadores, entre d’altres com l’EuroCup de bàsquet, UFC, el circuit WTA i la Coppa Italiana, que podran ser disfrutats, a partir del pròxim 21 de gener en els nous canals DAZN 1 i DAZN 2 de la plataforma espanyola.
«Aquesta aliança amb DAZN reforça la nostra oferta esportiva i enriquirà l’experiència de tots els aficionats a l’esport. Amb aquesta relació es reafirma el nostre compromís d’oferir sempre als nostres clients el millor contingut propi, a través de la nostra producció original i el contingut més rellevant, a través dels socis que lideren la indústria audiovisual», afirma Emilio Gayo, president de Telefónica Espanya, en la nota de premsa.
«L’acord amb Movistar+ és un gran exemple de com plataformes d’entreteniment i operadors poden col·laborar per oferir una experiència més satisfactòria i intuïtiva als aficionats a l’esport. Es tracta també d’un moment important per a la nostra companyia i forma part de la nostra estratègia per impulsar un creixement més gran als nostres mercats principals. A partir del març, els nostres clients a Espanya disfrutaran d’una àmplia cobertura de F-1, convertint DAZN a la plataforma de referència per als aficionats a l’esport del motor a Espanya», assegura James Rushton, co-CEO de DAZN.
Aquesta no és l’única aliança amb plataforma d’entreteniment internacionals que Movistar+ ha subscrit, ja que també té acords amb Netflix o Disney+. Fa uns dies es va conèixer que la companyia audiovisual espanyola s’havia aliat NBCUniversal International Networks per al llançament de Universal+ a Espanya.