ESPOT MOLT COMENTAT

Guerra d'audiències: Mediaset intenta burlar-se d'Atresmedia amb una promo demolidora

El grup de comunicació de Fuencarral ha llançat un espot per deixar en evidència el seu principal competidor

jjv-sandra-golpe

Tot i que el mes de juny va tenir una clara guanyadora en audiènciesTelecinco Antena 3 han iniciat una guerra de promocions en la qual treuen pit i presumeixen dels seus respectius punts forts. Una pràctica molt habitual que, no obstant, al maig ha anat una mica més enllà. Ahir a la nit, a l’inici de 'Supervivientes', la cadena de Mediaset va llançar un demolidor espot per deixar en evidència la d’Atresmedia que ha sigut molt comentat a les xarxes socials.

En la promo en qüestió, el grup de Fuencarral fa un repàs pels seus programes i franges de més audiència esmentant directament els espais de la competència. D’aquesta forma, afirma que Ana Rosa "regna" en els matins amb un 19,8% de quota de pantalla davant el 12,4% d’'Espejo público' o que 'Sálvame naranja' lidera amb un 19,2% davant del 13,1% d’Antena 3.

També assenyala, per exemple, que 'Boom’ (17,1%) cau "als peus" de 'Pasapalabra' (18,1%) malgrat que la distància entre els dos concursos és només d’un punt de ‘share’. Per si fos poc, la comentada promo també fa referència a un dels formats més vistos d’Antena 3: "A la franja de 'El hormiguero' que diguin el que vulguin, però només hi ha un rei: Telecinco".

Mediaset també presumeix dels índexs d’audiència de 'Socialité' i 'La que se avecina' al mateix temps que reflecteix en pantalla els fluixos resultats d’'Allí abajo' i '45 revoluciones’. Un espot que ha sigut rebut de diferents formes a Twitter: mentre alguns usuaris se l’han pres amb humor, d’altres s’han mostrat crítics amb la seva excessiva duresa

Atresmedia també treu pit

Aquest moviment per part de Mediaset arriba com a resposta a una promo d’Atresmedia en la qual informa els espectadors que els seus dos canals principals (19,8%) sumen més audiència que la de Telecinco i Cuatro (19,6%). També destaca els grans resultats de 'La ruleta de la suerte’ (16%), 'Boom’ (17,1%), 'El hormiguero' (14,2%) i dels seus informatius, "els més vistos de l’any".

La cadena de San Sebastián de los Reyes també posa èmfasi en l’àmplia victòria de La Sexta (7,2%) sobre Cuatro (5,2%) des del setembre del 2018 fins al juny del 2019, la distància més gran de la història entre les dues cadenes.