AUDIÈNCIES 11/05/2019

El futbol femení atrapa 1,7 milions d'espectadors a Telecinco amb la final de la Copa de la Reina

El partit entre l'Atlètic de Madrid i la Reial Societat va aconseguir un bon 14,8% de quota de pantalla

real-sociedad

Mediaset ha fet un gran pas endavant aquest cap de setmana i ha emès en directe la final de la Copa de la Reina. Una retransmissió amb què Telecinco ha visibilitzat i apostat pel futbol femení amb gran èxit d’audiència: un 14.8% de quota de pantalla i 1.655.000 espectadors van estar pendents del partit decisiu entre l’Atlètic de Madrid i la Reial Societat, que es va saldar amb la victòria de l’equip de Sant Sebastià.

El postpartit va despertar l’interès de 2.217.000 televidents, la qual cosa es tradueix en un 15,5% de quota de pantalla. La nit va ser rodona per a la cadena principal de Mediaset, que després va liderar amb una nova entrega de ‘Sábado Deluxe’.El programa, que va comptar amb la reaparició de Rosa Benito per comentar ‘Supervivientes’, va aconseguir un gran 17,7% de ‘share’ i 1.752.000 espectadors.

‘Juego de niños’ empitjora en la seva segona entrega

Per la seva banda, Antena 3 va aguantar en segona posició amb el bon 12% de la pel·lícula ‘Toc toc’, que va aconseguir mantenir1.701.000 persones davant el televisor. ‘LaSexta Noche’ va registrar un correcte 7,2% i 764.000, mentre que ‘Baywatch’ també va funcionar a Cuatro al firmar un 7.3% i 1.021.000.

Molt pitjor li va anar a La 1 amb la segona entrega de la renovada versió del mític ‘Juego de niños’.El programa presentat per Xavier Sardá, que va comptar amb Miki Núñez i Llum Barrera com convidats estel·lars, va empitjorar les dades de la seva estrena i va haver de conformar-se amb un insuficient 5,4% i 771.000.