L’Ajuntament de Viladecans, a partir del 2 de setembre, pretén descentralitzar el servei municipal d’atenció laboral i acostar-lo al barri més dens de la ciutat.
El casal del barri de la Montserratina es converteix en un nou punt d’informació, orientació i acompanyament a tots aquests aturats que volen millorar la seva formació professional.
El consistori pretén atendre les necessitats que ha generat la Covid-19, i així ampliar l’atenció davant el possible augment de gent sense feina, garantir la limitació de l’aforament i reduir la mobilitat. L’actuació és una de les diferents accions que ha impulsat l’administració local sota el Pla de Reactivació Local, aprovat al juny.
Diferents serveis amb cita prèvia
En aquest nou punt, els veïns de Viladecans podran donar-se d’alta a la borsa d’intermediació laboral de la Xarxa Xaloc, rebre informació dels serveis i conèixer els ajuts en l’àmbit laboral i orientació professional per a tots els aturats o persones en situació de precarietat laboral.
La mesura, segons el consistori, s’ha pres per agilitar l’atenció laboral creixent davant la repercussió en pèrdues de llocs de treball que ha generat la Covid-19, així com per garantir el servei atenent les mesures de seguretat i prevenció.
Per assistir al nou punt caldrà sol·licitar cita prèvia per poder garantir les mesures de seguretat i prevenció davant la Covid-19.
Més notícies de Viladecans en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA.