L’Ateneu d’Entitats Pablo Picasso de Viladecans ha tornat a obrir les seves portes aquest 23 de juny amb la posada en marxa d’un nou servei de tràmits per a les entitats.
A partir d’ara, les entitats, no hauran d’anar a l’Oficina de Viladecans Informació per realitzar gestions, sinó que podran presentar els documents directament a l’ateneu.
Les entitats que facin ús d’aquest nou servei disposaran de l’ajuda d’un tècnic o tècnica per a les seves gestions.
Cita prèvia obligatòria i tres serveis únics
El nou servei estarà disponible de dilluns a divendres en horari de matí, de 9 a 13 hores i respondrà a tres tràmits. Un, la justificació de subvencions municipals; dos, les sol·licituds de subvencions municipals; tres, la documentació del Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes.
L’Ateneu d’Entitats Pablo Picasso oferirà únicament tres serveis. El primer, el servei de tràmits a les entitats, amb les gestions llistades prèviament. Els serveis d’assessorament associatiu, els dimarts de 10 a 13 hores i els dijous de 16.30 a 20.30 hores. I finalment el servei a Immigrant-AMIC, a partir del 13 de juliol dues vegades al mes en horari de matins.
Per poder accedir als serveis és necessari sol·licitar cita prèvia trucant al 93 659 14 56 o mitjançant correu electrònic (ateneupicasso@viladecans.cat). Com a mesura preventiva és obligatori l’ús de mascareta durant la presència al centre.
Més notícies de Viladecans en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA