L’Ajuntament de Viladecans ha posat en marxa un sistema de cita prèvia online amb l’objectiu de reduir les cues d’espera durant tràmits presencials, una acció que el consistori porta a terme per minimitzar el risc de contagi durant les gestions presencials.
Viladecans Informació, el servei central d’atenció als tràmits administratius, és el primer servei municipal que posa en marxa aquesta iniciativa. La intenció de l’ajuntament és que, progressivament, s’hi incorporin la resta d’oficines d’atenció.
El consistori posa èmfasi en el fet que aquesta mesura està pensada per a aquells tràmits que necessitin presencialitat. Sempre que sigui possible s’han de gestionar els tràmits a través de la seu electrònica amb les certificacions digitals corresponents. Actualment hi ha un total de 135 tràmits que es poden fer de forma telemàtica a través d’aquesta seu electrònica de Viladecans.
Mascareta obligatòria i assistència individual
L’ús de mascareta i gel desinfectant seran imperatius. La mascareta és d’ús obligatori durant tota l’activitat i estada a les instal·lacions. A més, l’ajuntament demana a la ciutadania que vagi individualment a les cites presencials, l’acompanyament només estarà permès en cas de causa major.
Per mirar de reduir les possibles esperes, la puntualitat serà clau i es cancel·larà qualsevol cita que no estigui present en el seu torn.
Més notícies de Viladecans en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA