"Tinc potes de gall, ¿i què?", l'última campanya de Campofrío

El nou anunci de Pavofrío (Campofrío) ha posat el seu objectiu en la denúncia de l'estrès que asseguren patir el 66% de les dones. L'espot de l'empresa d'alimentació recrea amb humor i àcida crítica social el menú d'un local imaginari, el Dulce Calma, "el primer restaurant -s'assegura en l'anunci- que elabora receptes lliures d'estrès". 

Les comensals del restaurant sol·liciten, per exemple, plats tan enginyosos com: "No he anat al gimnàs perquè no m'ha donat la gana", "Tinc potes de gall, ¿i què?" i "Avui no he anat a recollir els nens amb tall de gall dindi. Ja ho farà el seu pare, que per a això està". Altres clientes expressen les seves intoleràncies, com la "al·lèrgia a la pressió social". 

L'anunci, amb una creativitat que és obra de l'agència McCann, compta com a estrelles amb les 'noies Almodóvar' per excel·lència: Carmen Maura, Rossy de Palma i María Barranco. Maura al·ludeix a una de les pel·lícules del director manxec al demanar el seu plat: "Estem a punt de l'atac de riure... amb reducció de nervis"