Concebuda el 1845 per l’Ildefons Cerdà, l’N-150 va néixer amb la missió de connectar Terrassa i Sabadell (el Vallès Occidental) amb Barcelona. Ara, gairebé dos segles més tard, aquesta mateixa infraestructura viària s’ha convertit en un maldecap per als habitants de les fragmentades urbs que travessa.
Claus urbanístiques
El crit local per una ‘avinguda del Vallès’: per què les ciutats volen «humanitzar» l’N-150
Montcada i Reixac, Ripollet, Cerdanyola del Vallès i Barberà del Vallès comparteixen 6,5 quilòmetres de carretera per la qual transiten entre 15.000 i 40.000 vehicles diaris
¿Quins elements condicionen negativament la manera de viure dels ciutadans? ¿Com és l’entorn que porta els quatre municipis vallesans a voler «humanitzar» l’N-150?

Temes:
AP-7 Renfe Barberà del Vallès Montcada i Reixac Ripollet Cerdanyola Transport públic Sabadell Retencions Barcelona Terrassa AMB ( Àrea Metropolitana de Barcelona )
El més llegit
- Tenir 13 anys i aparèixer (o no) en els rànquings de guapes de la teva classe: «Donen molta inseguretat, de vegades acabes plorant al lavabo»
- El gran aconseguidor de la trama no tenia límits
- "Ens deixen a l’estacada 16 mesos"
- Protecció Civil activa l’alerta per pluges intenses al Pirineu, Terres de l’Ebre, Lleida i la Catalunya central
- El Rei carrega contra les «identitats excloents» i els «extremismes» des de Montserrat