Que el ‘talent’ musical ‘Eufòria’ s’ha convertit en un fenomen entre els joves ja és un fet constatat. Els primers a convertir-se en fans del concurs han sigut, com era de preveure, els joves entre 13 i 24 anys. Tot i que, al ser un espai molt familiar, també els pares i els avis van començar aviat a interessar-se pel format. I fins i tot a agafar carinyo als ‘eufòrics’ i ‘eufòriques’. Però les últimes dades apunten que ha irromput amb força una nova franja: ¡la dels nens entre 4 i 12 anys! I no és testimonial: el 75,3% dels qui van veure la segona semifinal del dia 11 passat eren nens i preadolescents. «Els nens s’han apoderat del comandament a distància», resumeix Cristian Trepat, cap de Programes d’Entreteniment i Actualitat de TV-3.
Petits fans
Els nens s’apoderen del comandament a distància davant el fenomen ‘Eufòria’
El 75% dels espectadors de la segona semifinal estaven a la franja dels 4 als 12 anys
Les audiències obtingudes en aquesta última gala han arribat al rècord del 25,74% de quota de pantalla

Temes:
El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- La lliçó d’Alexia Putellas
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Així és la primera Barbie amb diabetis tipus 1: porta sensor de glucosa al braç i bolso per a la medicació