Fa gairebé un any, quan, després del confinament, començàvem a treure el nas per olorar el món nou, un sector s’unia al dels essencials, que no havien parat, per començar a fer rodar la maquinària d’una indústria puixant a Espanya: la de l’audiovisual. Però ja res era igual. Els platós s’omplien de mascaretes, gel hidroalcohòlic, termòmetres i s’imposava una distància de seguretat entre un col·lectiu acostumat a expressar les seves emocions a base de contacte físic. Aquesta profilaxi emocional s’instal·lava també als guions, esborrant més petons i manifestacions d’amor que l’implacable retolador vermell de la censura franquista.
Noves normes als platós
Gravar en temps de Covid: com han sobreviscut tres grans sèries la pandèmia
Les noves normes que ha portat la pandèmia s’han arribat a convertir en una rutina que el final de l’estat d’alarma sanitària no ha animat a modificar. D’això, en donen fe a EL PERIÓDICO els equips de tres sèries de sobretaula que aconsegueixen grans audiències: ‘Com si fos ahir’ (TV-3), ‘Servir y proteger’ (TVE-1) i ‘Amar es para siempre’ (Antena 3), que fa mínim un any que saben el que és rodar en temps de Covid.
MADRID 31-05-2021 TELEVISIÓN Reportaje sobre las medidas por el Covid en el rodaje de Amar es para siempre, en la imagen Manuela Velasco y Unax Ugalde Imagen DAVID CASTRO /
Temes:
El més llegit
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- El Govern va dubtar de Renfe i va demanar a un alcalde que comprovés si hi havia un tren de Rodalies amb passatgers abandonat a Sant Miquel de Fluvià
- Una diputada de Junts: «La infermera del CAP em va dir que si fos immigrant em donarien cita avui mateix»
- Tornen les pluges a Catalunya: l’avís del Meteocat
- La UEFA sanciona Mbappé i Rüdiger pels seus gestos desafiadors, però jugaran contra l’Arsenal