Diuen els grans savis del ‘business’ televisiu que els programes de la tele només són unes tonteries que es posen per omplir els espaisque queden lliures entre els blocs publicitaris. ¡Ah! Doncs parlem avui d’un cas de publicitat molt interessant. Coincidint amb les manifestacions de l’1 de Maig, tan crítiques amb els plans de reducció de personal que prepara el sector bancari, Bankinter acaba de llançar un espot televisiu que mereix ser pres en consideració. Aquest vídeo publicitari arrenca amb la imatge d’un llop que ens mira d’una manera inquietant –una estampa que després repeteixen inserida dins d’un bitllet de 500– i una veu es dirigeix a nosaltres i ens diu: «El teu banc et va escriure una carta (...) ¿Un petit canvi en les condicions? ¿O escriu el llop amb pell d’ovella?». I llavors sentim el gran Miguel Poveda cantant una cançó de bressol aflamencada, molt vibrant, on diu: «‘¿Será que con menos gente y con menos sucursales estarás mejor?’».
Tu i jo som tres
La crítica de Monegal: Un espot bancari equipara llops amb bancs
Temes:
El més llegit
- Nou avís de la policia per als que han de renovar el DNI o el passaport
- Europa retira del mercat la vacuna de la covid d’AstraZeneca
- Peris confessa que va abusar de nens des del 1972
- La sanció a Sainz pel GP de Miami afegeix més polèmica sobre la FIA
- Joves polítiques s’obren pas en les llistes electorals del 12M