Tot un fracàs. Dels10 milions d’espectadors que acostumaven seguir la desfilada de Victoria's Secret en edicions anteriors, només 3,3 milions s’han mantingut fidels a la cita d’aquest any. El que es presenta com la desfilada més famosa del món ha registrat l’audiència més baixa de la seva història en la seva emissió als Estats Units i a Llatinoamèrica. La negativa del seu director de màrqueting, Ed Razek, d’acceptar models transsexuals i de talles grans sobre la passarel·la va provocar una vegada més multitud de crítiques i rebuig, una cosa que segons alguns experts ha contribuït al daltabaix en les xifres d’audiència.
El programa es va gravar el 8 de novembre a Nova York, però no es va emetre en la televisió nord-americana fins diumenge passat (a Espanya el va emetre dilluns DKISS).
Malgrat que aquest any la desfilada l’ha emès la cadena ABC en lloc de CBS, com en anys anteriors, i que suposadament el canvi havia de contribuir a reflotar l’audiència d’aquest esdeveniment, no ha sigut així. Als Estats Units, el país organitzador, l’audiència ben just va assolir els 3,3 milions d’espectadors, la xifra més baixa des que el xou es va inaugurar el 1995. L’any passat el van veure 5 milions de televidents als Estats Units, unes xifres que ja vaticinaven el declivi d’un xou que en els seus millors dies el seguien més de 10 milions de persones en directe.
Algunes personalitats com ara la cantant Rihanna, i les models Kendall Jenner i Louise O'Rilley, una model de talles grans referent en la indústria, s’han afegit a les crítiques contra la marca i el seu director de màrqueting.