Si la cançó 'Lo malo', amb què les 'extriunfitas' Aitana Ocaña i Ana Guerra van intentar aconseguir el seu pas al Festival d'Eurovisió, va camí de convertir-se en el 'hit' de l'estiu, el vídeo del tema no es va a quedar curt. Des de la seva estrena, divendres, dia 6, la peça s'acosta ja als dos milions i mig de visites a la xarxa.
Malgrat que 'Lo malo' no va resultar guanyadora en l'especial que 'OT' va emetre per escollir el representant de TVE en el veterà certamen -va sortir elegida 'Tu canción', d'Amaia i Alfred-d'Amaia i Alfred, la melodia -composta per Will Sims i Jess Morgan, i adaptada al castellà per Brisa Fenoy- s'ha situat als primers llocs a les plataformes digitals. A mig camí entre el reggaeton i el trap, ja ha aconseguit un disc de platí, que les seus intèrprets van recollir la setmana passada a 'El hormiguero' d'Antena 3.
Ana Guerra, en una imatge del clip. /
Tant Aitana com Ana s'han mostrat emocionades amb l'èxit del vídeo a les xarxes socials. La jove catalana ha escrit al seu compte de Twitter: "No podem estar més felices de tot el bo de 'Lo malo'. Us estimem. Mil gràcies."
Ana Guerra també mostrava la seva felicitat a la mateixa xarxa. "Quina il·lusió!! Els puc assegurar que està fet amb tot el carinyo del món. Disfrutin-lo!!!!!", ha comentat.