Espanya és una nació "molt esportiva", a jutjar pel que es desprèn d'un estudi elaborat per la pròpia xarxa social sobre les tendències de televisió a Twitter el 2013. Segons l'informe, els cinc esdeveniments que van crear pics més alts de tràfic a la xarxa social són partits de futbol. Així, la llista l'encapçala el partit de Champions Manchester United-Real Madrid (5 de març), seguit del Bayern de Munic-Barça (23 de abril) i el Madrid-Dortmund (30 d'abril), tots dos també de la Lliga de Campions, i el Espanya-Itàlia (27 de juny) i Brasil-Espanya (1 de juliol), tots dos de la Copa Confederacions.
El treball també mostra les tendències dels usuaris espanyols aquest any, que permeten descobrir els temes més destacats d'una conversa. En l'àmbit televisiu, copen el 'ranking' #PuntoPelota, #CuartoMilenio, #TSQV5, #FlorentinoEnPuntoPelota, #retowilkinson, #MasterChef13, #GH4, #DBTGH5, #ElNumeroUno2 i #QQCCMH2. En política, Toni Cantó, Wert i Bárcenas ocupen el podi; en esport, #NBA, Messi i Mou estan al capdamunt, i en Cultura, Espanya, Madrid i Barcelona són tendència.
FAMOSOS A LA XARXA
FAMOSOS A LA XARXADe la mateixa manera que creixen els nous perfils arreu del món, també puja el número de personatges públics que se sumen a la xarxa social. Així, en l'apartat de comunicació destaquen Tamara Falcó (@tamara_falco_), Manolo Lama (@lamacope) i Jorge Javier Vázquez (@jjaviervazquez). A la llista general també apareixen @preina25, @casillasworld, @HillaryClinton, @billclinton, @KatieHolmes212 i @MontyPython.