AUDIÈNCIES DEL DIMARTS

Els 'Vikingos' arrasen el 'Campamento de verano'

La nova sèrie d'Antena 3 supera de llarg el 'reality' de Tele 5

En canvi, a les xarxes socials va triomfar el 'hashtag' #Todossomosnoe, per un bany de xocolata de Noemí Merino

Travis Fimmel és el protagonista de la sèrie ’Vikingos’, d’Antena 3.

Travis Fimmel és el protagonista de la sèrie ’Vikingos’, d’Antena 3.

Existeix televisió més enllà dels 'reality':Antena 3 TVtriomfa de nou amb una sèrie de acció, 'Vikingos', que s'ha convertit en la seva segona millor estrena de l'estiu, després de l'altra ficció estrella de la cadena, 'Arrow':  2.327.000 espectadors i un 16.8% de quota de pantalla en el seu primer episodi. Això sí, va tenir una punta d'audiència considerable en el seu segon episodi, que va arribar a ser vist per 2.676.000 televidents (20,6% de 'share').

D'aquesta manera, la cadena de Planeta supera de lluny Tele 5, i arrasa el seu 'Campamento de verano', que es va quedar amb 1.564.000 de fans i un 11,4% de quota. Al seu 'CSI Miami' tampoc li va anar millor 1.139.000 i 9.4%.

Curiosament, els responsables que el 'reality' tingui ressò a les xarxes socials estan fent molt bé la seva feina, perquè el 'hashtag'#Todossomosnoe(per un bany de xocolata deNoemí Merino) es va situar entre els temes més tuitejats de dimarts i la passada nit. La cosa ha acabat, fins i tot, ambuna disculpa del programa per la broma i un regal per a la concursant.

Més malparades van sortir TVE-1 amb les seves reposicions de 'Viaje al centro de la tele', per sota del 9% (1.178.000 fans i un 8,7%), i Cuatro, que va baixar més amb 'Touch'  (649.000 i 4,7%, el seu mínim). La Sexta va punxar aquesta vegada amb el film 'Recuérdame': 639.000 i un 5.3%.

No li van anar gaire millor les coses a TV-3: va liderar el dia amb les dues edicions dels 'Telenotícies', però els 'Vikingos' també van guanyar a casa, amb 380.000 fans catalans i un 16,6% de quota, deixant per sota les reposicions de 'Plats bruts', en la sobretaula, i la pel·lícula 'Dos amants', a la nit.