Probablement se n’hagi adonat: fer lliscar el dit sobre la pantalla del mòbil a la recerca de nous continguts s’ha convertit en una experiència cada vegada més protagonitzada per vídeos en vertical. No és casualitat, sinó una estratègia adoptada en els últims mesos per gegants com Facebook, Instagram i YouTube, que han apostat per aquest format i pel contingut algorítmic popularitzat per TikTok per mirar de rivalitzar i absorbir l’èxit de la plataforma xinesa. Aquesta progressiva ‘tiktokització’ d’internet planteja un dubte: ¿estem assistint a un final d’etapa de les xarxes socials?
Entendre-hi més
Les xarxes socials sucumbeixen a TikTok: ¿El final d’una era a internet?
L’èxit de l’‘app’ força canvis en altres plataformes i propulsa el vídeo vertical i la recomanació de contingut a cop d’algoritme per fer créixer un negoci publicitari basat en l’extracció de les teves dades

El més llegit
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Una cinquena alumna acusa el professor del Conservatori del Liceu de tocaments