Gairebé de la nit al dia, una nova plataforma ha començat a despuntar com a tendència i colar-se a les converses. Es tracta de Clubhouse, una nova xarxa social de xerrades d’àudio en què els usuaris poden organitzar les seves conferències temàtiques o escoltar i participar a les d’altres. ¿Què hi ha darrere d’aquest fenomen?
Pros i contres de l’app de moda
Les claus de l’èxit de Clubhouse, l’exclusiva xarxa social que certifica l’auge de l’àudio
La plataforma permet xerrades d’àudio en directe i només s’hi pot accedir amb invitació
Celebritats com Elon Musk disparen la popularitat de l’app i Facebook i Twitter ja en preparen la seva versió
El més llegit
- Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- "Posa’t faldilla i et posaré un 7"
- L’Anaís, la «model» que va intentar amagar un disc dur d’Ábalos a la Guàrdia Civil: «Som amics. Amistat pura i dura»
- Espanya proposa Mora la Nova per acollir una de les gigafactories europees d’intel·ligència artificial