Rakuten TV, plataforma de Video-On-Demand, ha anunciat l’activació d’un canal AVOD (ad-supported, video-on-demand, sota demanda amb publicitat) en la mateixa plataforma. Aquesta nova línia de negoci farà possible que els espectadors puguin accedir a continguts gratuïts, però amb publicitat.
La secció free de Rakuten TV inclourà inicialment contingut de Hollywood i local que s’anirà ampliant per incloure produccions exclusives de la plataforma, sèries de ficció, documentals, notícies i canals esportius, en els pròxims mesos.
Nova oferta local
Entre el contingut exclusiu presentarà Matchday-Inside FC Barcelona, sèrie documental narrada per John Malkovich que descobreix els secrets del FC Barcelona i que mostrarà escenes inèdites de la vida privada dels jugadors.
Els canals gratuïts amb publicitat complementen la proposta original de Rakuten TV i podrà accedir-s’hi a través de l’app que inclouen els comandaments a distància de les principals Smart TV. El servei estarà disponible en versió beta a totes les teles intel·ligents fabricades el 2019 i arribarà de manera progressiva a la resta de plataformes, incloent-hi les versions mòbil i web.