La venda de productes de segona mà a través d'internet està més de moda que mai gràcies a aplicacions com Wallapop (Espanya) o Letgo i Ebay (Estats Units). Ho sap bé Facebook, que ha decidit seguir l'estratègia d'aquestes empreses i llançar Marketplace, un servei integrat en l'aplicació de la xarxa social que permet vendre i comprar en pocs clics objectes de segona mà situats a prop de l'usuari.
Marketplace està integrat en l'aplicació Facebook, i des d'aquesta es poden trobar ofertes d'articles de segona mà (per nom o per geolocalització) i iniciar contacte amb el venedor des de la mateixa 'app'. Tindrà la validesa dels perfils de Facebook, i els venedors tindran un apartat per consultar els seus productes a la venda, segons ha anunciat l'empresa.
A més, com ja permeten aplicacions com Wallapop, els usuaris poden vendre articles de manera molt simple: fent una foto, introduint nom i descripció, confirmant la localització i la categoria, i pressionant publicar.
La companyia ha estrenat Marketplace als Estats Units, el Regne Unit, Austràlia i Nova Zelanda, i a poc a poc anirà obrint el servei a més països, ha anunciat l'empresa.