Nova 'app' per al sector de l'oci

Una aplicació que connecta establiments d'hostaleria i usuaris es presenta a Barcelona

Es dóna per finalitzada la fase beta de Whatsred, en què ja s'han registrat més de 5.000 establiments hostalers

Captura de l’aplicació Whatsred.

Captura de l’aplicació Whatsred.

El recinte modernista de Sant Pau de la capital catalana va acollir aquest dimarts l'acte de presentació de Whatsred, una eina dissenyada per impulsar i dinamitzar el sector de l'hostaleria. Es tracta d'un projecte promogut per la companyia Coca-Cola que permet a l'usuari trobar múltiples propostes d'oci: bars, cines, concerts, restaurants de menú i de luxe, o exposicions d'art. 

Amb Whatsred qualsevol hostaler pot publicar les seves ofertes de manera gratuïta i lliure, i el consumidor pot elegir el pla que més s'ajusti als seus gustos i necessitats.

La idea és que el professional tingui a la seva disposició una eina flexible que li permet anar ajustant les seves promocions en temps real i que l'usuari pugui trobar propostes d'oci i plans que es troben al seu entorn. La descàrrega i utilització és gratuïta, i per a una òptima presentació de l'oferta s'utilitzen sistemes de geolocalització.

Els actors Quim Gutiérrez i Úrsula Corberó i el grup 'indie' Lori Meyers protagonitzen la campanya multicanal per promocionar la nova aplicació.

SENSE INTERMEDIARIS

El llançament de l''app' es va portar a terme, en fase beta, el mes de juny passat i des d'aleshores s'hi han sumat més de 5.000 establiments hostalers, que comprenen un total de 5.270 punts de venda.

La proposta definitiva, que s'actualitzarà per a la seva descàrrega ben aviat, ha desenvolupat una nova identitat visual, i està disponible tant en iOS com en Android.

EndFragmentEls impulsors de la iniciativa destaquen que Whatsred "és un canal de comunicació directe i sense intermediaris entre oferta i demanda, una autèntica experiència a l'abast de qualsevol, que no només ofereix el millor pla a l'usuari, sinó que canvia la seva forma de disfrutar-los".

Segons explica Andrés García Carranza, desenvolupador de Whatsred, l'aplicació és "una finestra oberta al carrer" que aglutina "un ampli ventall d'ofertes" i incorpora "funcionalitats creatives i sorprenents". El fet que sigui visualment "atractiva, intuïtiva i gratuïta" contribueix a l'èxit del projecte, i més en un moment en el que "els consumidors exigeixen ofertes més personalitzades i adaptades a la seva economia i gustos", afirma García Carranza.

José Usandizaga, director de TBRM & PMO de Coca-Cola, assegura que la marca està “entusiasmada” amb aquesta iniciativa. “No pretenem capitalitzar l'aplicació amb fins comercials”, sosté, sinó “ajudar a revitalitzar i promocionar el sector de l'hostaleria”.

Per Yann Guelorget, director de Coca-Cola Iberian Partners Área Este, Whatsred és un projecte “revolucionari i ambiciós” amb què la companyia pretén “estar al costat de l'hostaleria generant trànsit de clients”. Guelorget confia en l'acollida que Barcelona –“sempre al capdavant en l'ús de les noves tecnologies”– dispensarà a la nova 'app'.