Ja va sorprendre amb la impactant campanya de publicitat deBenetton, més coneguda com a 'UNHATE', on apareixien intercanviant-se unpetódiversoslíders políticsireligiososmundials. Lacampanyapretenia promoure una cultura de no-odi i provocar una profunda reflexió sobre com la política, la fe i les idees han de conduir al diàleg.
Ara, dos anys després, el fotògraf cubàErik Raveloha tornat a revolucionar lesxarxes socials amb un nou treball, una sèrie de set imatges que denuncien elmaltractament infantil.
L'obra es coneix pel nom d''Els intocables' i pretén representar el dolor que viuen els nens en diferents països. El missatge és clar i directe: unsnens crucificats, cadascun per una raó diferent, creant consciència sobre el dret de ser protegits.
La primera fotografia representa l'abús que viuen moltesnenesaTailàndia, paradís de laprostitució infantil. La segona es refereix a lapedofíliaa l'Església;la tercera, altràfic d'òrgans en el mercat negre, en què les primeres víctimes són els nens dels països tercermundistes. El tema de la quarta foto és laguerra de Síriai les seves conseqüències en els nens;la cinquena representa la venda lliure d'armes als Estats Units; la sisena està dedicada a l'obesitat infantilprovocada per les grans empreses demenjar ràpid, i l'última té com a 'leitmotiv' l'accident nucleardeFukushima(Japó).
Vet aquí alguns tuits que reflecteixen la bona acollida que ha tingut el nou treball de Ravelo: