La droga, com qualsevol altra moda, és capaç de reinventar-se una i mil vegades, d’adoptar totes les formes creatives que faci falta, de modelar el missatge que porta implícit o de buscar qualsevol escletxa contracultural, existencial o generacional per colar-se de ple en el grup. Perquè si alguna cosa han après els que la produeixen, els que la cuinen o els que la trafiquen és que el triomf d’una substància o una altra depèn en gran manera de la seva acceptació grupal. I del màrqueting.
Adulterar el relat

El més llegit
- L’home que ‘va predir’ l’apagada
- Les renovables generaven el 74% de l’electricitat en el moment de la fallada
- Un milionari revela quina és la manera d’estalviar amb un salari baix
- Així era la «casa dels horrors» d’Oviedo: els tres germans alliberats, d’entre 8 i 10 anys, no anaven a classe, dormien en bressols i portaven tres mascaretes posades
- Blanquejar Hitler 80 anys després