4 de cada 10 alumnes catalans de 4t de primària suspenen en matemàtiques

El nou informe internacional TIMSS registra els pitjors resultats de l’última dècada i situa Catalunya a la cua de l’Estat i d’Europa. Els estudiants espanyols també estan per sota de la mitjana de la UE i l’OCDE.

Alumnos de secundaria entrando a clase en un instituto de Barcelona, este curso.

Alumnos de secundaria entrando a clase en un instituto de Barcelona, este curso. / Ferran Nadeu

L’alumnat espanyol de 4t de primària empitjora les seves notes tant en matemàtiques com en ciències, amb qualificacions per sota de la mitjana de la UE i l’OCDE. Per territoris, Catalunya és de les comunitats amb pitjors resultats i se situa al furgó de cua amb les Balears i les Canàries. Així ho revela l’informe TIMSS, l’estudi educatiu elaborat per l’Associació Internacional per a l’Avaluació del Rendiment Educatiu (IEA) que mesura coneixements, destreses i competències en matemàtiques i ciències, i en què han participat 59 països.

Temes:

Educació OCDE