El seu avi era mecànic. I un de bo. Tan bo que va decidir fabricar un autobús que el va acabar arruïnant: costava més del que la indústria estava disposada a pagar per ell. Així que no va tenir més remei que, amb la seva dona, buscar-se la vida. Es van convertir en drapaires, i després en intermediaris de la compravenda de ferro, ferralla, cartró i ampolles de cava. D’allò, que va néixer per pura supervivència, van fer un negoci familiar que va heretar el seu fill i que ara els seus nets han convertit en una companyia amb 230 treballadors, 6 plantes i una facturació que aquest any rondarà els 60 milions d’euros. ¿El que explica el salt? Haver apostat per la gestió de residus de grans empreses industrials.
Viure de gestionar residus industrials
Llorens GMR recull i tracta excedents perquè es converteixin en productes novament útils per a la societat. Entre els seus clients figuren Puig, Ferrer i P&G, i té grans plans de creixement.
«Per a nosaltres mai han sigut prioritaris els diners, sinó donar una segona vida als residus».

Temes:
El més llegit
- José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia