No és una decisió que tingui a veure directament amb l’impressionant sinistre, ahir, d’un autocar en un túnel de la C-32, però sí que pot ser que hagi accelerat les coses. El Servei Català de Trànsit, una vegada comprovat que el final dels peatges va tenir com a efecte secundari un augment de la circulació a les vies de gran capacitat, es va posar com a deures intentar que la sinistralitat no es disparés. Pels ferits i víctimes mortals que genera, però també per com afecten les incidències a la resta de conductors i a la fluïdesa del trànsit. Retirar un camió d’una autopista, per exemple, pot requerir unes set hores de feina.
SEGURETAT VIÀRIA A CATALUNYA
Trànsit desplegarà macrocontrols d’autocars a l’autopista C-32
Trànsit instal·larà d’aquí uns mesos controls als antics peatges d’Alella i Arenys
El greu sinistre d’un bus a Tordera accelera els plans amb Territori per controlar els vehicles pesants de transport de persones a l’autopista de la costa. Aquestes operacions ja es fan de manera regular a l’AP-7 amb els camions.

El més llegit
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Una cinquena alumna acusa el professor del Conservatori del Liceu de tocaments