Quatre resums de ‘Nada’ sobre la taula; els quatre creats per ChatGPT. No han entrat a l’aula per la porta del darrere, sinó de la mà de M. Mar Sánchez Izuel, directora del Col·legi Montserrat de Barcelona i professora de llengua castellana. L’alumnat de primer de batxillerat ha llegit (en paper) i ha treballat la més cèlebre de les obres de Carmen Laforet –un clàssic de la selectivitat de les últimes dècades– i la seva professora, en comptes de demanar-los que facin un resum –que aquests al seu torn podrien demanar a ChatGPT–, els ha portat ella aquests resums fets per intel·ligència artificial (IA) perquè els alumnes els llegeixin, els comparin i, a partir del seu propi coneixement de l’obra, argumentin quin és millor i per què.
Educació a Catalunya
Una escola de Barcelona crea el primer protocol d’ús de la intel·ligència artificial
A1-184114255.JPG /
Temes:
Educació Barcelona Mestres i professors Educació secundària Educació primària Educació a Catalunya Mòbils Col·legi Intel·ligència artificial Família
El més llegit
- Preocupació a Badalona pel caos de cotxes a l’entorn de Can Ruti
- La malaltia continua desbocada a Catalunya i ja registra més d’11.000 casos
- Desencallada la reforma de l’avinguda de Roma
- Puigdemont dubta del compromís contra l’extrema dreta d’Illa
- El jutge no veu pressions d’Interior a l’advocat de Bárcenas