Quatre resums de ‘Nada’ sobre la taula; els quatre creats per ChatGPT. No han entrat a l’aula per la porta del darrere, sinó de la mà de M. Mar Sánchez Izuel, directora del Col·legi Montserrat de Barcelona i professora de llengua castellana. L’alumnat de primer de batxillerat ha llegit (en paper) i ha treballat la més cèlebre de les obres de Carmen Laforet –un clàssic de la selectivitat de les últimes dècades– i la seva professora, en comptes de demanar-los que facin un resum –que aquests al seu torn podrien demanar a ChatGPT–, els ha portat ella aquests resums fets per intel·ligència artificial (IA) perquè els alumnes els llegeixin, els comparin i, a partir del seu propi coneixement de l’obra, argumentin quin és millor i per què.
Educació a Catalunya
Una escola de Barcelona crea el primer protocol d’ús de la intel·ligència artificial

A1-184114255.JPG /
Temes:
Educació Barcelona Mestres i professors Educació secundària Educació primària Educació a Catalunya Mòbils Col·legi Intel·ligència artificial Família
El més llegit
- Fernando Simón demana preparar-se per al pitjor: "Cada vegada seran més freqüents"
- Sanció de quatre anys sense sou ni feina al policia de Badalona que va robar sobres de pernil de 25 euros en un Mercadona
- Jordi Vilà obre un restaurant en un hotel de luxe de la Costa Brava
- El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- Els embassaments catalans arriben al 80%: sense aigua regenerada ni dessalinitzada haurien estat buits un any i mig