«Els ‘smartphones’, i accés a les xarxes socials, distreuen i són potencialment perillosos per als nens, però estan molt estesos a l’escola primària i secundària a causa de la pressió social i les expectatives de tenir-ne un». Amb aquesta frase que ho resumeix (gairebé) tot començava l’enquesta que, abans de l’actual tsunami, ja l’abril del curs passat, va realitzar l’AMPA del col·legi Montserrat de Barcelona. Un formulari molt similar que està fent circular aquests dies la coordinadora d’AFA de l’escola pública a Gràcia o l’impulsat també el curs passat per les famílies de l’escola Sadako, també a Barcelona.
Educació a Catalunya
Batalla per retardar l’accés al mòbil: famílies de l’escola Montserrat impulsen un ‘contracte’ per esperar fins a 2n d’ESO

Temes:
Educació Mestres i professors Educació secundària Educació a Catalunya Mòbils Col·legi Ensenyament concertat Família
El més llegit
- Els alumnes amb les millors notes a les PAU 2025 a Tarragona: "Donen molta 'bola' a la selectivitat, però no és per a tant"
- La nova selectivitat s’estrena a Catalunya amb un descens de notes i aprovats
- Catalunya imposarà multes als pacients que agredeixin sanitaris
- Trump amenaça Espanya amb una guerra comercial: «És terrible el que ha fet. Haurà de pagar el doble»
- Junts trenca la negociació amb el PSC pel 30% de vivenda protegida