«Els ‘smartphones’, i accés a les xarxes socials, distreuen i són potencialment perillosos per als nens, però estan molt estesos a l’escola primària i secundària a causa de la pressió social i les expectatives de tenir-ne un». Amb aquesta frase que ho resumeix (gairebé) tot començava l’enquesta que, abans de l’actual tsunami, ja l’abril del curs passat, va realitzar l’AMPA del col·legi Montserrat de Barcelona. Un formulari molt similar que està fent circular aquests dies la coordinadora d’AFA de l’escola pública a Gràcia o l’impulsat també el curs passat per les famílies de l’escola Sadako, també a Barcelona.
Educació a Catalunya
Batalla per retardar l’accés al mòbil: famílies de l’escola Montserrat impulsen un ‘contracte’ per esperar fins a 2n d’ESO
Temes:
Educació Mestres i professors Educació secundària Educació a Catalunya Mòbils Col·legi Ensenyament concertat Família
El més llegit
- Nou avís de la policia per als que han de renovar el DNI o el passaport
- Europa retira del mercat la vacuna de la covid d’AstraZeneca
- Peris confessa que va abusar de nens des del 1972
- La sanció a Sainz pel GP de Miami afegeix més polèmica sobre la FIA
- Joves polítiques s’obren pas en les llistes electorals del 12M