Molt es parla de la batalla de competències a Rodalies. Se’n va fer un primer traspàs el 2010 però el Govern vol el control total de la xarxa ferroviària. Allà segueixen, discutint; i va per llarg. Sense tant soroll, el bus interurbà de Catalunya, que sempre s’ha planificat des de Madrid, que manté l’esquema dels anys 80, que beu fins i tot de dissenys pràcticament centenaris, inicia ara un periple de cinc anys per crear, des d’aquest costat de l’Ebre, un nou model de transport públic per carretera.
Transport públic
Catalunya traça una xarxa de busos interurbans amb menys empreses i amb horaris més coordinats

El més llegit
- Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- La remuntada mai va ser real