No és que el tema sigui nou, però resulta cridaner que Barcelona sigui una ciutat amb una infraestructura de busos interurbans tan pobra i que alhora el Govern estigui començant a redissenyar el model del transport públic per carretera. Amb les estacions del Nord, Sants i Fabra i Puig, la capital de Catalunya ha hagut d’improvisar, convertint alguns carrers del centre en improvisats baixadors, amb el conductor orinant al bar i els viatgers esperant en ple carrer i protegint-se de la pluja sota els portals. Tots els experts consultats per aquest diari coincideixen que la situació és molt penosa i que el retard a solucionar aquesta carestia frega l’imperdonable. Recepten un mínim de quatre grans estacions de bus a la ciutat, si pot ser als accessos. I pintar d’una vegada per totes el carril bus-VAO de la B-23.
Mobilitat sostenible
«Barcelona és una de les pitjors capitals d’Europa quant a estacions d’autobús interurbà»
Temes:
Conselleria de Territori Barcelona Mobilitat Trànsit a Barcelona Autobusos Ajuntament de Barcelona
El més llegit
- Enquesta prohibida de les eleccions a Catalunya: últim sondeig
- El Barça celebra el títol de Lliga davant la insolència de Laporta i Rocha
- La cançó d’Israel tensa el festival d’Eurovisió i en desboca la politització
- Victòria Frederica, no et queixis tant
- El Barça de Grimau també es desploma en la Lliga Endesa