Infraestructures

El trànsit a la C-31 Sud ha crescut un 9% des que es va produir l’avaria a l’R2 de Rodalies

Els accessos a Barcelona amb prou feines han notat diferència respecte a setmanes anteriors, però els registres matinals d’aquesta via que entra pel Llobregat semblen demostrar que part dels viatgers del tren s’han passat al cotxe

  • Qui és qui en la batalla de competències per Rodalies

  • Els retards greus de Rodalies van afectar els usuaris quatre de cada cinc dies l’any passat

  • L’R2 podria necessitar fins a quatre mesos per tornar a estar al 100%

Zowy Voeten

Les alcaldesses de Sitges i de Vilanova i la Geltrú advertien divendres passat dels possibles efectes de l’avaria a l’estació de Gavà de la línia R2 de Rodalies. Avisaven de conseqüències per a l’economia i també assenyalaven que molts viatgers del tren es veurien obligats a treure el cotxe del pàrquing per poder anar a treballar. Les dades del ServeiCatalà de Trànsit semblen confirmar el que llavors era un temor: el pas de vehicles per la C-31 Sud entre les set i les 10 del matí ha crescut gairebé un 9% en aquesta última setmana respecte a l’anterior.