Xavier Flores no és una persona que digui les coses sense pensar. Perquè, en el fons, és molt més un perfil tècnic que polític. Dimarts, el secretari general d’Infraestructures del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana va assegurar que l’incendi que dilluns a la nit va destrossar les comunicacions de l’estació de Gavà de la línia R2 havia deixat «a cegues» el baixador. I hi va afegir que la hipòtesi «més raonable» era que un llamp havia causat l’avaria. Flores, enginyer de Camins, Canals i Ports, va ser gairebé una dècada el director general d’Infraestructures de Mobilitat de la Generalitat, així que sap bé que, quan es parla de Rodalies, el millor és no donar res per descomptat. Per això va parlar de possibilitats, i no de certeses.
Transport públic a Catalunya
Avaria de l’R2 a Gavà: «Només de veure la foto et queda clar que no va ser un llamp»
Experts consultats per EL PERIÓDICO qüestionen que una tempesta elèctrica causés l’avaria a Rodalies
Adif admet en un document intern que l’R2 pot necessitar quatre mesos per tornar a estar al 100%
Enèsima picabaralla política amb les Rodalies com a teló de fons
Reforços de transport per cobrir l’avaria a Gavà

El més llegit
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Alliberada la presa espanyola més jove a l’estranger: Fátima Ofkir complia cadena perpètua a Oman per tràfic de drogues
- Mapa del canvi d’hora 2025: quins països canvien a l’horari d’estiu, quins han deixat de fer-ho i on està prohibit
- La jove de l’Hospitalet presa set anys a Oman torna a casa