El patiment psíquic és una veta de mercat. Del dol d’Ana Obregón al despit en format reggaeton de Shakira, passant pel ventilador de greuges del príncep Harry, compartir angoixa, abusos i dol ‘factura’. Per darrere, les marques més espavilades segueixen l’espuma amb exercicis de ‘real time marketing’. És el cas de Twingo, Cassio, Lidl o Ikea, que han pujat mems a remolc de la ‘Sesión #53’ de la colombiana i BZRP. I mentre es multipliquen les ‘apps’ i plataformes ‘online’ de teràpia exprés, com TherapyChat, que proporcionen ‘psicòlegs riders’ i inclouen l’opció de targeta regal.
Salut mental
M’agrada que estiguis malament: la rebotiga del negoci ‘online’ del patiment
Ana Obregón, Shakira i el príncep Harry ‘facturen’ amb el seu malestar i amplien l’estigma dels que no surten del pou
Tinc ansietat, que bipolar: el boom del llenguatge del trauma (també) banalitza la salut mental
Diccionari del trauma pop: 10 termes que han saltat de l’argot terapèutic a l’argot juvenil
El més llegit
- Miguel Bosé: "No soc ‘woke’, no soc beneit, ni ho seré mai"
- El germà de Mercè Camprubí, des de Nova York: "Van marxar junts i amb un somriure a la cara"
- El gran aparador del Palau de la Música
- El cost per reparar una caldera deixa sense aigua calenta una guarderia pública de Barcelona
- Barcelona culmina el parc de Glòries amb l’estrena de la seva plaça central el 26 d’abril