Que qualsevol tecnologia prou avançada és indistingible de la màgia no és una idea nova. La va deixar escrita Arthur C. Clarke ja fa 60 anys i, ara com ara, és tan vigent que posa els pèls de punta. Avança, a més, tan ràpid, que s’ha convertit en l’enèsim mal de cap del professorat. ¿Com es pot saber que aquest problema l’ha resolt un alumne i no una màquina? La irrupció de la intel·ligència artificial (IA) a les aules, amb ChatGPT al capdavant, és avui una de les patates calentes en l’agitat món educatiu, principalment pel fet que ha entrat a les aules via alumnat.
Educació i tecnologies
La intel·ligència artificial ja ha entrat a l’escola, ¿i ara què?
Eines com ChatGPT irrompen a l’aula via alumnat: ja es presenten problemes resolts per una màquina
A1-161927150.jpg
Temes:
Educació Mestres i professors Universitat Educació a Catalunya Col·legi Estudiants Intel·ligència artificial Família
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Alexia i Mariona es reivindiquen en una aclaparadora golejada (8-0)
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit