Que qualsevol tecnologia prou avançada és indistingible de la màgia no és una idea nova. La va deixar escrita Arthur C. Clarke ja fa 60 anys i, ara com ara, és tan vigent que posa els pèls de punta. Avança, a més, tan ràpid, que s’ha convertit en l’enèsim mal de cap del professorat. ¿Com es pot saber que aquest problema l’ha resolt un alumne i no una màquina? La irrupció de la intel·ligència artificial (IA) a les aules, amb ChatGPT al capdavant, és avui una de les patates calentes en l’agitat món educatiu, principalment pel fet que ha entrat a les aules via alumnat.
Educació i tecnologies
La intel·ligència artificial ja ha entrat a l’escola, ¿i ara què?
Eines com ChatGPT irrompen a l’aula via alumnat: ja es presenten problemes resolts per una màquina

A1-161927150.jpg
Temes:
Educació Mestres i professors Universitat Educació a Catalunya Col·legi Estudiants Intel·ligència artificial Família
El més llegit
- Nova jubilació anticipada: quins treballadors podran retirar-se abans i quan entren en vigor els canvis
- El Barça presumeix del nou Camp Nou, "la vuitena meravella del món"
- Les ombres un crim
- Tallada la Ronda Litoral de Barcelona per un home pujat nu a un senyal
- L’institut de la Mina descarta que l’atac a un professor el cometés un alumne