Que qualsevol tecnologia prou avançada és indistingible de la màgia no és una idea nova. La va deixar escrita Arthur C. Clarke ja fa 60 anys i, ara com ara, és tan vigent que posa els pèls de punta. Avança, a més, tan ràpid, que s’ha convertit en l’enèsim mal de cap del professorat. ¿Com es pot saber que aquest problema l’ha resolt un alumne i no una màquina? La irrupció de la intel·ligència artificial (IA) a les aules, amb ChatGPT al capdavant, és avui una de les patates calentes en l’agitat món educatiu, principalment pel fet que ha entrat a les aules via alumnat.
Educació i tecnologies
La intel·ligència artificial ja ha entrat a l’escola, ¿i ara què?
Eines com ChatGPT irrompen a l’aula via alumnat: ja es presenten problemes resolts per una màquina

A1-161927150.jpg
Temes:
Educació Mestres i professors Universitat Educació a Catalunya Col·legi Estudiants Intel·ligència artificial Família
El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança