Més enllà de confirmar que a/ el Mundial genera un interès desmesurat («bogeria», en paraules dels profes) en un gruix de l’alumnat i b/ que les aules digitalitzades –un ordinador per criatura– poden ser una arma de doble tall, professors de tot el territori estan fent de la necessitat virtut i se les estan enginyant per intentar aprofitar el fenomen per conversar amb els nois dels molts (i complexos) temes que travessen la polèmica competició. Del negoci del futbol a la geopolítica, passant pels drets humans i adaptant-se, òbviament, a l’edat de la classe. No tot l’interès per la competició havia de quedar reduït o com els alumnes s’ho munten per seguir-la d’amagat des dels seus dispositius mòbils.
Educació
Fer de locutors o parlar d’homofòbia: els instituts espremen «la bogeria» pel Mundial
Després de confirmar l’interès desmesurat de l’alumnat pel Mundial, celebrat en horari escolar, molts docents aprofiten per reflexionar sobre qüestions fonamentals

El més llegit
- Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Els funcionaris de l’Estat cobraran una paga per retards i la pujada del 0,5% en la nòmina de juliol
- Pakito i Akkaspace, dos ‘hackers’ adolescents
- Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig