Sota la premissa que els aparcaments subterranis ja no poden ser només contenidors de cotxes, les grans ciutats han iniciat un llarg camí per convertir aquestes infraestructures en un puntal de les noves realitats de la mobilitat urbana. Barcelona, per exemple, s’ha donat 10 anys per convertir-los en ‘hubs’ que incorporin de manera definitiva i estructural la bicicleta, la moto, els vehicles elèctrics i la distribució de mercaderies. Estan cridats, en definitiva, a liderar el futur dels desplaçaments, irremeiablement lligats a la intermodalitat.
Model de ciutat
‘Hubs’ de la mobilitat: així seran els aparcaments subterranis en el futur
Barcelona es dona 10 anys perquè la seva xarxa de pàrquings sota terra respongui a les noves necessitats urbanes vinculades als desplaçaments i deixi de ser un simple contenidor de cotxes

El més llegit
- Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Compro un club mentre jugo en un altre: Messi i Luis Suárez s’afegeixen a l’última moda dels futbolistes
- Plaga d’arnes gegants: invasió a diverses zones de Catalunya i Espanya
- Musk deixa el Govern després d’aplicar polèmiques retallades