Sota la premissa que els aparcaments subterranis ja no poden ser només contenidors de cotxes, les grans ciutats han iniciat un llarg camí per convertir aquestes infraestructures en un puntal de les noves realitats de la mobilitat urbana. Barcelona, per exemple, s’ha donat 10 anys per convertir-los en ‘hubs’ que incorporin de manera definitiva i estructural la bicicleta, la moto, els vehicles elèctrics i la distribució de mercaderies. Estan cridats, en definitiva, a liderar el futur dels desplaçaments, irremeiablement lligats a la intermodalitat.
Model de ciutat
‘Hubs’ de la mobilitat: així seran els aparcaments subterranis en el futur
Barcelona es dona 10 anys perquè la seva xarxa de pàrquings sota terra respongui a les noves necessitats urbanes vinculades als desplaçaments i deixi de ser un simple contenidor de cotxes
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Alexia i Mariona es reivindiquen en una aclaparadora golejada (8-0)