Quan treballava dirigint anuncis per a empreses com BMW, Samsung, Durex o San Miguel, Eduardo Vieitez mirava el càtering que servien durant el rodatge i sentia «vergonya». Allò era molt poc sostenible. «La publicitat és una superproducció constant –explica Vieitez–. No es tracta només del menjar que s’ofereix i acaba moltes vegades a les escombraries. També hi ha els directors de fotografia, per exemple. T’ensenyaven el mòbil i et deien: ‘Mira els dos grans camions que he portat per rodar’. Hi havia molt de virilitat en el missatge. Però tot això està començant a canviar».
Canvi climàtic
El cine contamina molt més del que creus: aquests extreballadors del sector intenten posar-hi remei
L’entreteniment emet més gasos amb efecte hivernacle que la indústria tèxtil, l’aeroespacial i l’hotelera
Un director publicitari crea una empresa que ja ha aconseguit reduir l’empremta ecològica en rodatges i gales com els Goya

El més llegit
- L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Oriol Pujol inicia un nou projecte empresarial
- Rampes nocturnes: per què es produeixen, quines són les causes i què he de fer?
- Detectades obres il·legals en una reforma de Consell de Cent
- Detinguda una administradora de finques per apropiar-se de 256.246 euros de 14 comunitats de veïns