Mitja hora més per arribar a la feina i mitja hora més per tornar a casa. Aquesta és, de mitjana, la «nova normalitat» que espera a centenars d’usuaris diaris de les línies R2-Nord i R-11 de Rodalies –línies que sumen 34.500 viatges al dia– durant els pròxims mesos; mínim fins al 10 de desembre, data en què està previst que finalitzi el tall d’aquestes dues línies a la vella estació de Sant Andreu. Durant aquest temps, les persones que viatgen des del Vallès Oriental (R-2) o des de Girona (R-11) hauran d’agafar a Sant Andreu l’L-1 –la vermella–, l’estació de la qual és a alguns metres de distància, per desplaçar-se amb metro als seus llocs de treball (estudi o visita mèdica).
Transport públic a Catalunya
Obres a Rodalies: «No és arribar tard a la feina, és no arribar després a recollir els teus fills»
Els habituals de l’R-2 Nord i l’R-11 calculen que el tall a Sant Andreu incrementarà 60 minuts el temps diari per anar i tornar a Barcelona

El més llegit
- Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»