Fa 10 anys va néixer Tinder, l’aplicació de cites que ha transformat les relacions sexuals i afectives. Durant l’última dècada, fins a 75 milions d’usuaris mensuals de 190 països han fet lliscar dit per la pantalla de manera frenètica i mecànica a la recerca de la seva parella ideal o del rotllo d’una nit, convertint l’ideal de l’atracció romàntica en un mercat digital basat en la selecció i consum de cossos. Tinder, que consti, no vol que trobis l’amor.
Lligar a internet
Tinder no vol que trobis l’amor: així funciona el seu algortime
L’app recorre a la ‘gamificació’ i a un sistema que puntua els usuaris segons la seva aparença i activitat
L’objectiu és enganxar i aconseguir que paguin una subscripció per millorar les seves possibilitats de lligar
Temes:
El més llegit
- ¿Quantes hores has de dormir si vius a Catalunya? La Universitat de Columbia ho revela
- ¿Quants diners s'emportaria el Barça per guanyar la Lliga?
- Detectades obres il·legals en una reforma de Consell de Cent
- Barcelona estudiarà la viabilitat de reobrir la ‘platja de l’Eixample’ el 2026
- Stuani rubrica la salvació i es guanya l’estàtua a Girona