Fa 10 anys va néixer Tinder, l’aplicació de cites que ha transformat les relacions sexuals i afectives. Durant l’última dècada, fins a 75 milions d’usuaris mensuals de 190 països han fet lliscar dit per la pantalla de manera frenètica i mecànica a la recerca de la seva parella ideal o del rotllo d’una nit, convertint l’ideal de l’atracció romàntica en un mercat digital basat en la selecció i consum de cossos. Tinder, que consti, no vol que trobis l’amor.
Lligar a internet
Tinder no vol que trobis l’amor: així funciona el seu algortime
L’app recorre a la ‘gamificació’ i a un sistema que puntua els usuaris segons la seva aparença i activitat
L’objectiu és enganxar i aconseguir que paguin una subscripció per millorar les seves possibilitats de lligar
Temes:
El més llegit
- Nou avís de la policia per als que han de renovar el DNI o el passaport
- Europa retira del mercat la vacuna de la covid d’AstraZeneca
- La sanció a Sainz pel GP de Miami afegeix més polèmica sobre la FIA
- Peris confessa que va abusar de nens des del 1972
- Arriba el primer fàrmac no hormonal que abaixa els fogots menopàusics