Els estudiants catalans estan punxant en matemàtiques i anglès. ¿Per què? En part, lògicament, per la pandèmia. Però hi ha altres factors que també hi han pogut contribuir. Motius purament pedagògics. Núria Mora, secretària de Transformació Educativa, assegura que Educació està estudiant les causes de la punxada per veure si és necessari «prendre decisions». El seu departament valorarà què funciona i què no a les aules per introduir modificacions en l’ensenyament de les dues assignatures, bàsiques en el currículum.
Tornada a l’escola
Tornada a l’escola: Catalunya estudia com revertir el retrocés en matemàtiques i anglès
El Departament analitzarà què funciona i què no a les aules abans d’introduir-hi canvis
Els pedagogs insisteixen en la importància de lluitar contra l’arrel del problema, la pobresa lingüística de nens i nenes

Temes:
Mestres i professors Educació secundària Educació primària Nou curs Educació a Catalunya Club d'Educació i Criança
El més llegit
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- "Imprescindible": els elogis al millor restaurant de Tarragona segons Tripadvisor
- El jutge va eliminar el perfil de la víctima dels pederastes del Raval
- Òscar Ordeig, conseller d’Agricultura: «Tots els menjadors escolars haurien de tenir cuina pròpia»
- Amor lliure i responsable