Agència de publicitat. Un jove a la trentena té un petit enfrontament amb el seu cap, d’uns cinquanta anys, durant la presentació del projecte d’una campanya. El cap ha d’aprovar la proposta però no coneix la plataforma per la qual el jove creu que podrien vendre millor la marca (una beguda alcohòlica). És una realitat i formes de pensar diferents que conflueixen en el dia a dia. Resultat: el treball acaba a les escombraries. No convenç. Segurament, tampoc s’entén. Frustració. I això en un sector que viu d’enganxar-se a les tendències, és a dir, amb certa aroma juvenil. «Si hi ha un xoc generacional amb mi, ¡imagina’t amb el meu company, que és de la generació Z!», explica aquest publicista mil·lennista.
MÉS PERIÓDICO
Boomers contra mil·lennistes: cisma generacional a l’oficina
El xoc generacional revifa a l’oficina per la convivència de diverses realitats i visions diferents d’entendre la feina.
El mercat laboral aprofundeix la bretxa salarial i la desigualtat entre uns i altres

El més llegit
- «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?