Pere Torres (Rubí, 1962) respon a les preguntes amb els reflexos que es podria esperar d’algú que fa més de 30 anys que és a l’Administració pública. Va assumir la direcció general de l’Autoritat del Transport Metropolità el febrer del 2016 i no va trigar a adonar-se que la T-Mobilitat anava pel camí de convertir-se en un Vietnam. Amb subtilesa, però sense tirar pilotes fora, entona el ‘mea culpa’ sobre els retards del projecte. I apel·la a una última estirada perquè, assegura, el nou i revolucionari bitllet ara sí arriba en el pròxim tren.
Entrevista
Pere Torres: «La T-Mobilitat, si s’haguessin tingut recursos, s’hauria d’haver gestionat des de l’Administració»
El director general de l’ATM avança que la nova targeta serà operativa en tot l’àmbit territorial, amb els principals títols de transport integrats, a finals del 2022. Assegura que no hi ha marge per a més retards, perquè els títols magnètics ja han quedat obsolets
Torres explica que el contracte inicial, firmat a finals del 2014, no contemplava totes les necessitats reals de la T-Mobilitat
Admet que hi va haver un excés d’«optimisme» quant a la tecnologia i que no es coneixia la realitat dels gairebé 80 operadors
Temes:
El més llegit
- Aliança Catalana, el sobiranisme d’ultradreta
- Mercedes Balcells-Camps : "He sentit el so d’una cèl·lula de càncer"
- Un home mor en un tiroteig al costat de l’estació de metro Maresme-Fòrum
- Portu condemna un Barça que va regalar el triomf en 9 minuts
- Edwin Moses: "No vaig necessitar entrenadors, jo era més intel·ligent que ells"