El final dels peatges té la part simbòlica, el fet que es pugui circular per l’autopista sense pagar, i la part física, la necessitat de retirar les barreres i tota la infraestructura associada. Les carreteres propietat de la Generalitat, la C-32 i la C-33, ja han començat el desmuntatge. No així l’AP-7, que és amb diferència la que més trànsit ha absorbit des de l’1 de setembre. La Generalitat ho ha reclamat repetidament al Ministeri de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana, propietari de l’autopista del Mediterrani, i sembla que a la fi s’hi han posat perquè el picot comenci a fer-ho caure a finals de novembre.
Circulació
La demolició dels peatges de l’AP-7 començarà al novembre
Trànsit mantindrà els carrils addicionals en cap de setmana i intentarà obrir nous trams a l’AP-7
Els camions hi podran circular els diumenges, però pel carril dret a 80 km/h i sense avançar
El Govern central n’està a punt de licitar el desmantellament, que ja està molt avançat a les autopistes de la Generalitat
El més llegit
- El PSC voreja la victòria i Puigdemont reforça l’avantatge sobre Aragonès
- Els jesuïtes sabien des de 1968 que Lluís Tó era un "depredador sexual"
- Un bosc amb 2.000 arbres enterrarà residus perillosos
- ¿I ara què, Joan?
- Carles Puigdemont: "Avui estem molt més preparats per aguantar un embat amb l’Estat"