«Algú ha de pagar pel periodisme o el periodisme acabarà pagant-ho». Aquesta màxima, popular entre els editors periodístics, explica per què cada vegada és més usual haver de crear-se un compte per poder llegir continguts com aquest. I és que, castigada per la crisi del paper i la reformulació de la publicitat que ha comportat la transformació digital, la indústria mediàtica vira cap a models de subscripció que permetin que la informació veraç, rigorosa i contrastada pugui continuar sent rendible.
Tendència periodística
Subscripció a la carta: el periodisme s’adapta al model de pagament
Els grans mitjans deixen enrere el ‘tot gratis’ d’internet per crear sistemes que els permetin noves vies d’ingressos i fidelitzar els lectors
La indústria mediàtica vira cap a models de subscripció que permetin que la informació veraç, rigorosa i contrastada pugui continuar sent rendible
Redacciçon de El Periódico /
Temes:
El més llegit
- Avís de la Policia Nacional quan arribis a casa: «Si els veus, no toquis res»
- L’ajuda de 115 euros al mes que ja pots demanar a la Seguretat Social
- El primer gran ‘beach club’ de BCN obrirà al juny després d’una inversió de 15 milions
- La Seguretat Social enviarà aquesta carta a milions d’espanyols
- Remuntada històrica del Barça