Aquesta història no pretén generar cap llàstima. Tampoc busca l’empatia ni el debat. Es tracta, simplement, de constatar que el final de bona part dels peatges a Catalunya ha deixat un petit reducte de barreres en un eix molt determinat, el del Llobregat. El que passa per Terrassa i Manresa i puja fins a la Cerdanya, una comarca tan bonica com estigmatitzada. Una, dues, tres i fins a quatre baixades de finestra per complir amb la concessionària privada d’una autopista propietat del Govern, perquè sí, una de les ironies del ‘momentum’ és que les vies que encara són de pagament tenen l’amo a Sant Jaume.
Circulació
Autopista C-16, el peatge de mai acabar
L’eix del Llobregat segueix a mans privades, manté totes les seves barreres i anar i tornar a la Cerdanya des de Barcelona costa prop de 100 euros

Temes:
El més llegit
- Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Una vergonya absoluta