Aquesta història no pretén generar cap llàstima. Tampoc busca l’empatia ni el debat. Es tracta, simplement, de constatar que el final de bona part dels peatges a Catalunya ha deixat un petit reducte de barreres en un eix molt determinat, el del Llobregat. El que passa per Terrassa i Manresa i puja fins a la Cerdanya, una comarca tan bonica com estigmatitzada. Una, dues, tres i fins a quatre baixades de finestra per complir amb la concessionària privada d’una autopista propietat del Govern, perquè sí, una de les ironies del ‘momentum’ és que les vies que encara són de pagament tenen l’amo a Sant Jaume.
Circulació
Autopista C-16, el peatge de mai acabar
L’eix del Llobregat segueix a mans privades, manté totes les seves barreres i anar i tornar a la Cerdanya des de Barcelona costa prop de 100 euros
Temes:
El més llegit
- Sancionada una treballadora per fingir que era muda i cobrar durant 16 anys una pensió
- Professors de ciències amenacen amb no corregir els exàmens de la Selectivitat si Educació no rectifica la fusió de matèries
- Laporta i el seu soci moldau activen "una mina d’or"
- La dona morta al riu Hudson junt amb els seus tres fills és Mercè Camprubí Montal, neta i besneta de presidents del Barça
- Guillermo Mattioli, degà del Col·legi Oficial de Psicològia de Catalunya: "El missatge de Marian Rojas Estapé és fals i cruel"