El Corte Inglés ha retirat una imatge de la seva campanya per promocionar la tornada al col·le dels més petits després de rebre una allau de crítiques a les xarxes socials que lamentaven veure la imatge d’un nen sobre una cadira amb les cames penjant.
«Davant el desconcert que ha causat una de les imatges de tornada al col·le, hem decidit retirar-la de la campanya. En cap cas la intenció d’aquesta imatge estava relacionada amb la interpretació que se li ha donat, i demanem disculpes per si algú s’ha sentit ofès», comunica l’empresa en el seu compte de Twitter.
Els creatius d’El Corte Inglés pretenien amb la imatge animar la venda de calçat escolar. No obstant, la seva aposta publicitària ha donat lloc a un altre tipus d’interpretacions al vincular-se la foto amb el suïcidi per penjament del nen o nena en qüestió en aquest inquietant temps dominat per la pandèmia del coronavirus i, en concret, del reinici del curs escolar.
«Seriosament i sense mal rotllo, ¿quin era la intenció, ho podeu preguntar als creatius? És pura curiositat, gràcies», escrivia Luis Endera a Twitter.