Portar mascareta, posar-se gel hidroalcohòlic a l’entrar.... Els supermercats han incorporat diverses mesures als seus establiments amb l’objectiu d’augmentar la seguretat dels clients i treballadors en la crisi del coronavirus.
Entre tots els protocols que han incorporat aquestes cadenes d’alimentació n’hi ha un que ha sorprès els usuaris, avança ‘Información-EMV’, del mateix grup editorial que ‘El Periódico de Catalunya’.
Es tracta de l’incorporat per Mercadona recentment que consisteix que, al passar per caixa, els clients girin el carro a l’acostar-se a la cinta per passar els productes.
A les preguntes dels tuitaires del perquè d’aquesta mesura, la coneguda cadena de supermercats ha assenyalat en el seu perfil a Twitter que «d’aquesta manera poden anar col·locant els productes a la cinta mentre es respecta la distància de seguretat». Per tant, d’aquesta forma Mercadona pretén que es mantingui la distància de seguretat entre els clients i caixers, ja que si passés el consumidor davant del carro estaria a menys distància de l’empleat.
Productes per a barbacoes
D’altra banda, Mercadona ha augmentat al voltant d’un 15% les vendes dels productes per preparar barbacoes pels canvis d’hàbits del consumidor després de la irrupció de la Covid-19.
L’assortiment, compost per múltiples referències diferents i elaborat per més de 30 proveïdors, segons la zona de venda, està compost per carns fresques com mitjanes, costelles i entrecots, i per preparats com embotits, hamburgueses i broquetes.