Els ciberdelinqüents reincideixen habitualment amb les mateixes marques comercials per robar dades dels internautes. El ganxo va variant, però el final és el mateix: suplantar la identitat del que pica per lucrar-se. Si fa unes setmanes circulava una estafa que utilitzava la cadena d’alimentació Lidl, ara torna a ser aquesta marca l’objecte d’una nova estafa que circula sobretot per Whatsapp. N’alerten els Mossos a través de les xarxes, on recorden que si cliques al missatge amb la pretensió d’aconseguir un (inexistent) cupó per valor de 250 euros l’únic que aconseguiràs és subscriure’t a un servei online de pagament.
Ciberdelinqüència
L'última estafa que utilitza Lidl
Els Mossos alerten que no cliquis en un missatge que circula per Whatsapp

fcasals1327045 barcelona 11 8 2003 economia supermercado l160621182324 /
El més llegit
- Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments