'101 recetas fáciles de cocina de mercado' encapçala la venda de llibres electrònics de gastronomia

Un lector consulta el llibre electrònic 101 recetas fáciles... en un iPad. / ELISENDA PONS

El llibre electrònic'101 recetas fáciles de cocina de mercado'editat per EL PERIÓDICO és, des de la seva aparició fa una setmana,el llibre de cuina en castellà més venut a internet en la classificació diària. El manual, que reuneix receptes de treballadors i propietaris de parades dels mercats municipals publicades cada dimecres a la secció Districtes d'aquest diari, seguia ahir a la posició 1, tant d'Amazoncom d'iTunes, en l'apartat de llibres de cuina.

Les nombroses descàrregues efectuades situen '101 recetas fáciles de cocina de mercado', a més, ala posició 25 del llistat general mundial(tots els gèneres junts) d'Amazon. Mentre que zaiTunes (Apple) el mateix llibre se situa a la posició tercera.

L'econòmic preude l'e-book de cuina d'EL PERIÓDICO (99 cèntims) i lasenzillesa dels 101 platsproposats (classificats en primers, segons --de carn i peix-- i postres), així com l'avantatge de poder consultar-los a qualsevol lloc des deltelèfon mòbil o la tauleta, han influït en la seva bona acollida.

L''e-book' es pot adquirir a iTunes, Amazon iKobo. Aquesta última llibreria electrònica permet també adquirir el llibre pel mateix preu i enviar-lo com a regal a qualsevol destinatari.