NOVA OFERTA INFORMATIVA DESTINADA A LA DONA

'Yo Dona' s'alia amb els lectors d'EL PERIÓDICO

La revista, com la resta de productes del diari, també es publicarà en català

Cristina Pascual, Alejandro de Vicente, tots dos d’Unidad Editorial; Charo Izquierdo,directora de ’Yo Dona’;  Enric Hernàndez, director d’EL PERIÓDICO, i Alex Salmon, director d’’El Mundo’ a Catalunya, ahir.

Cristina Pascual, Alejandro de Vicente, tots dos d’Unidad Editorial; Charo Izquierdo,directora de ’Yo Dona’; Enric Hernàndez, director d’EL PERIÓDICO, i Alex Salmon, director d’’El Mundo’ a Catalunya, ahir. / ELISENDA PONS

la revista femeninaYo Dona, pertanyent al grup de comunicació Unidad Editorial i que actualment es distribueix ambEl Mundo, una de les seves capçaleres, es distribuirà també tots els dissabtes a partir del pròxim mes de setembre amb EL PERIÓDICO DE CATALUNYA. Amb aquest acord, el diari reforça la seva àmplia oferta informativa i potencia concretament la destinada a la dona. La presentació de l'acord de distribució, amb què la publicació femenina calcula arribar als 770.000 lectors, dels 425.000 que té en l'actualitat segons l'Estudi General de Mitjans (EGM), va tenir lloc ahir al Palau de la Música i hi van estar presents, entre altres, la directora deYo Dona, Charo Izquierdo, i el director del diari, Enric Hernàndez.

El magazín setmanal, que gràcies a l'acord amb EL PERIÓDICO es convertirà en líder en difusió de revistes femenines a Catalunya (el pacte permetrà augmentar la tirada en un 41%, fins a arribar als 516.591 exemplars), va néixer fa sis anys amb dos pilars fonamentals: «El més típic, el femení, de moda i bellesa, i un segon de molt important, que és el d'actualitat, molt lligat al fet de sortir amb els diaris», va subratllar la seva directora.

El gran èxit, segons Hernàndez, d'aquesta publicació radica, en part, en el fet que cobreix un important buit en el mercat. «Els diaris convencionals tenim un dèficit de cobertura de donar la veu i escoltar què és el que pensen les dones, que són lectores i grans consumidores d'informació».

La incorporació deYo Donaa l'oferta d'EL PERIÓDICO implicarà certs canvis en la revista. «Inclourem més dones de la societat catalana i, dintre de la secció d'emprenedors, presentarem empreses de Catalunya», va indicar Izquierdo, a més a més de fer referència a la nova columna d'opinió d'Emma Riverola, escriptora que col·labora diàriament amb EL PERIÓDICO. Enric Hernàndez va apuntar un altre gran canvi qualitatiu al qual farà frontYo Donagràcies a aquest acord, i que es caracteritza per l'aportació del valor diferencial que comparteixen tots els productes d'EL PERIÓDICO: la seva publicació també en català.